Pomoc


1. Nie otrzymałem maila potwierdzającego zakup biletu. Co zrobić?

Zaloguj się na swoje konto użytkownika. Wybierz zakładkę Moje zamówienia i sprawdź status zamówienia.

- „NOWA” oznacza, że nie dokonałeś jeszcze płatności za swoje bilety.

- „OCZEKUJĄCA” oznacza, że trwają jeszcze procedury rejestracyjne, a mail zostanie do Ciebie  wysłany już wkrótce   

- „ZAKOŃCZONA” oznacza, że wysłaliśmy już do Ciebie wiadomość mailową. Sprawdź wszystkie foldery swojej skrzynki pocztowej, w tym oferty oraz spam. Jeśli nie znajdziesz wiadomości,  zaloguj się w serwisie www.bileciarz.pl i przejdź do sekcji Moje zamówienia. Pobierz bilet  klikając w ikonę “Pobierz” dla wybranej transakcji.

Na Twoim profilu w wyjątkowych sytuacjach mogą pojawić się również poniższe komunikaty: 

- „ANULOWANA" - gdy przerwiesz rozpoczętą już płatność, lub jej maksymalny czas zostanie przekroczony

- „ODRZUCONA" - gdy system odrzuci Twoją płatność ze względu np. na brak środków na koncie.  

-„BŁĄD" - Podczas awarii systemu. W przypadku tego komunikatu skontaktuj się z nami pod adresem pomoc@bileciarz.pl 
  

2.  Przez przypadek przerwałem proces zakupu biletów i teraz nie mogę ich wybrać ponownie. Co robić?

Prawdopodobnie w między czasie wybrane przez Ciebie miejsca zostały zarezerwowane przez  kogoś innego. Spróbuj powtórzyć proces po upływie pół godziny. Jeśli miejsca się nie  zwolnią, wybierz miejsca zbliżone do tych wcześniej wybranych.


3. Jak długo czeka się na e-mail potwierdzający zakup biletów i same bilety? 

Mail z potwierdzeniem zakupu oraz biletem w formacie PDF powinieneś otrzymać po zaksięgowaniu płatności.


4. Czy bilet dostanę tylko e-mailem? 

Nie, znajdziesz go również i wydrukujesz w zakładce Moje Zamówienia w swoim panelu użytkownika. 


5. Czy oprócz biletu na wydarzeniu muszę mieć ze sobą także potwierdzenie zapłaty?

Nie, bilet jest wystarczającym dowodem zakupu. Koniecznie zabierz go ze sobą na wydarzenie.


6. Czy muszę się zarejestrować, aby kupić bilet? 

Tak, proces rejestracji jest obowiązkowy. Dzięki niemu możesz śledzić status swoich zakupów,  mieć dostęp do zakupionych biletów w dodatkowym miejscu oprócz swojej skrzynki mailowej, możesz skorzystać z opcji wyboru płatności Twisto czyli zamówić bilety płacąc za nie w ciągu 21 dni bez dodatkowych kosztów. Posiadając konto użytkownika na bileciarz.pl spodziewaj się atrakcyjnych kuponów rabatowych od organizatorów eventów oraz voucherów na kolejne zakupy od bileciarz.pl.


7. Czy mogę zarezerwować bilet, a zapłacić później? 

Za zarezerwowany bilet należy zapłacić w ciągu 20 minut. Nieopłacona w tym czasie rezerwacja przepada.


8. Czy muszę podawać wszystkie swoje dane wymienione w formularzu? 

Tak, wszystkie wskazane dane są obowiązkowe, co wynika ze względów bezpieczeństwa. Twoje dane są u nas dostępne, a przetwarzane są wyłącznie w celu przeprowadzenia procedury zakupu. 


9. Czy mogę oddać lub wymienić bilety?

Niestety, nie ma możliwości zwrotu/wymiany biletów. Prosimy o przemyślane zakupy. 


10. Co mam zrobić, gdy już po zakupie biletów zmieniono datę wydarzenia? 

O zmianie lub odwołaniu terminu wydarzenia zostaniesz poinformowany mailem. W wysłanej do Ciebie wiadomości znajdziesz instrukcje postępowania. Będziesz mógł wziąć udział w  wydarzeniu w innym terminie, a jeśli przysługuje Ci prawo zwrotu, pieniądze wrócą do Ciebie.


*11. Dlaczego nie mogę wybrać opcji płatności przelewem tradycyjnym?

W niektórych przypadkach Organizatorzy wydarzenia wprowadzają ograniczenia związane z formą płatności. Na 72 godziny przed rozpoczęciem wydarzenia system automatycznie wyłącza możliwość płatności zwykłym przelewem. Procedura ta związana jest z terminem księgowania środków. 


*12. Wybrałem opcję przelewem tradycyjnym ale odłożyłem płatność na później, moja rezerwacja zniknęła z systemu. Dlaczego tak się stało?

Rezerwacja biletów w przypadku wyboru płatności przelewem tradycyjnym trwa do 60 godzin. W przypadku dokonania płatności w piątek możesz być spokojny, ponieważ Twoje pieniądze zostaną zaksięgowane w terminie. 


*Opcja przelewu tradycyjnego dostępna już wkrótce!



Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Skontaktuj się z nami.

pomoc@bileciarz.pl

Używamy plików cookies na zasadach opisanych w naszej Polityce prywatności.